MTA a pop3 uzivatele

Radim Marek radim at radim.cz
Fri Sep 21 16:25:59 CEST 2001

:-)) Aha, tak ted jen kdo z nas bude rychlejsi :-)

Prozatim jsem to vyresil pres .qmail v adresari uzivatele pro domenu. Perlem
si slahnu do databaze a urcim uzivatele v popuser. Jedine co to znamena, je to,
ze musim prepsat checkpoppasswd na podporu Interbase.

Jedinym problemem tedy zustava dynamicka editace souboru virtualnich uzivatelu. V zatezi, kterou ocekavam, mozna pujde udelat zmenu pri kazde aktualizaci.

Radim Marek