Server - Diky za radu

Ondrej Tuma - konference konference at tsystemsweb.cz
Thu Sep 20 14:45:58 CEST 2001

> Stejne tak bych ocekaval, ze tazateli, ktery potrebuje poradit osvetlis,
> proc radis zrovna autentizaci pres certifikaty (seriozni by bylo napsat:
> je to daleko bezpecnejsi nez autentizace heslem, byt' predavanym pres
> sifrovany SSL kanal, na druhou stranu je to trochu narocnejsi na spravu,
> protoze se certifikaty musi vydavat a obnovovat a je to trochu
> slozitejsi i pro uzivatele, byt' jednorazove, pri nastavovani) - tak si
> totiz tazatel bude moci sam vybrat jake vlastnosti jsou pro nej dulezite
> - vzhledem ke svym konkretnim potrebam, o kterych nam toho moc nerekl.

Dekuji mnohokrat, nicmene server ma slouzit hlavne jako mail/web ftp jenom k
update stranek, php jako podpora a mysql jako doplnek php, protoze na tom
bude postavenej trochu informacni system, trochu reklamni system, trochu
pocitani navstevnosti a tak, v kazdym pripade jsem zapomel jeste na news
servery ale emzl se mi zda trochu polofunkcni, vim jak to funguje na
linux.cz s autorizaci.

Ondrej Tuma