zaheslovany boot

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 19 16:22:30 CEST 2001

Petr Holub wrote:

> Myslim, ze toho docilit nelze - paklize si nechces upravovat
> boot0. Leda pouzit nejaky jiny loader.

	Zabranit v zadavani parametru kernelu skutecne nelze. Co lze je zabranit
ve vstupu do konfigurace hardware - ovsem tak, ze se vubec neprelozi do
jadra.

	Popravde receno, nepripada mi to jako nejak zvlast potrebna funkce -
pokud mam pocitac, kde maji neautorizovane osoby pristup ke konzoli a
jsou schopny ho rebootovat, pak je jakakoliv bezpecnost tohoto stroje
iluzi a password na tom nic moc nezmeni.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz