FreeBSD 4.4-mini

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Sep 19 15:52:31 CEST 2001

Aleš Kotmel wrote (2001/09/19):
> Měl bych dotaz z souboru 4.4-mini.iso.
> Dle názvu bych soudil, že se jedná o "ořezanou" verzi FreeBSD bez packages.
> Je to tak, případně kde je možné najít popis obsahu jednotlivých iso souborů
> ?

Podrobnejsi dokumentace by se mela taky objevit.

Ano, je to mysleno tak, ze nainstalujete -mini (-RELEASE na CD)
a packages pak pres ftp pres internet nebo nejak jinak.

> Zdá se mi, že k dispozici budou všechny čtyři resp. všech pět iso images.

Jo jo, velke zmeny se deji, budou vsechna CD, stahovaci iso images
se muzou tesit :-)

Muzu se podivat na ftp-master, co nas jeste ceka, ale je to prvni
plny release a oni teprve postupne zjistujou, co by bylo dobre
v souvislosti s tim udelat....

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science