Nieco na zamyslenie

Guzma Vladimir vg at cs.tut.fi
Wed Sep 19 15:29:12 CEST 2001

Na tej povodnej linke je odkaz na nejake fotky. Velmi som ich nestudoval (je tam nejake pivo:-)), ale pacilo sa mi to tricko GNU is not UNIX co mal ten chlapik oblecene.
Mozno by to ako osveta pomohlo, su ludia ktori poculi o UNIXe, Linuxe, GNU atd... Snad mensi kulturny sok by pomohol uputat pozornost.

Vlado

--

/*
 * Vladimir Guzma