Nieco na zamyslenie

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Sep 19 15:07:11 CEST 2001

Ing. Vladimir Guzma wrote (2001/09/19):
> http://www.bsdtoday.com/2001/September/News559.html

Skvele. V souvislosti s tim mozna stoji za zminku, ze na
letosnim Invexu na stredecnim LinuxHall budu mit diky
Pavlovi Janikovi prednasku s nazvem "FreeBSD" (nebo spis
"FreeBSD - alternativa misto Linuxu"). Materialy jeste
hotove nemam, takze jsem otevreny pro diskuzi o jejim
obsahu (casove by to melo byt tak na 30 az 40 minut).
Nicmene po mnoha dlouhych diskuzich se zanicenymi
linuxovymi nadsenci mam spoustu myslenek, o cem vsem
se da mluvit - jen to zpracovat :-)

Urcite to ale nebude az tak moc profesionalni jako v Madarsku
a urcite tam nebudu mit dva pocitace s FreeBSD/NetBSD (asi
zadny - na moznosti se jeste zeptam) a urcite se tam nebudou
vypalovat CD, ale i s pouhou prezentaci se daji delat divy.
Hlavne bych chtel ukazat, ze vyvojovy model FreeBSD ma neco
do sebe a proc a co to vlastne FreeBSD je, protoze si stale
dokola overuji, jak zcestne predstavy o FreeBSD lide maji.

(Kdyz jsem se ptal, zda by bylo dobre zminit i OpenBSD a NetBSD,
bylo mi odpovezeno, ze spis jen FreeBSD - takze urcite zminim
jejich existenci, ale vic moc ne.)

Preji hezky den.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science