prava na UNIXu

Pavel Hlubik hlubik at dashofer.cz
Mon Sep 10 15:13:39 CEST 2001

Dobry den,

nevim, zda patri muj dotaz do teto konference. Takze pokud ne, tak se
omlouvam predem.

Potreboval bych poradit jak prenest analogii prav skupin ze serveru NetWare
na FreeBSD. Staci odkaz na nejaky manual typu  "jak nastavit pristupova
prava na direktoriare na systemu FreeBSD, kdyz to umime na NetWare".

Skupiny si dovedu udelat a zaradit do nich uzivatele taky. Ale nejak mi
nejde do hlavy jak to udelat, aby napriklad pro direktoriar D1 mela skupina
S1,S5, S10 prava +rw , skupina S2, S3,S7 prava +r a ostatni nic. Na
direktoria D2 treba obracene ...

Nejak to jit musi, ale ja jsem odkojeny NetWare a nejak mi to zatim nejde
pod nos.

Predem diky za radu

Pavel Hlubik