GeForce

Libor Kral libor at stuare.cz
Tue Sep 4 09:27:28 CEST 2001

System je 4.3-RELEASE,
v  XF86Config je nastaveno:  Driver      "nv"
jinak jsem nic specialniho nenastavoval.

Jak to chodi pod linuxem nevim, ale predpokladam ze
by to melo byt stejne (XFree).

.... jinak jsem s ni spokojen,

zalezi na tom, co od ni chcete, ja zde nehraji zadne hry,
ktere z karty budou zdimat maximum a cisla, ktera vypadnou z nejakych
testu ...
Ma stara karta nestihala slozitejsi veci v 3D (Blender) a ted je to
bez problemu

zkratka za ty penize je to asi dobra volba

	Libor Kral