FreeBSD 4.4

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Fri Aug 31 17:27:58 CEST 2001

Petr Michalec wrote (2001/08/31):
> Prosim jeste co znamena to oznaceni rc1 rc2 u image co jsou na
> ftp..

rc1 = prvni release candidate
rc2 = druhy release candidate

> viz 4.4rc2-install.iso ,, jake jsou v nich rozdily? oproti hotove

Jestli jsou nekde popsane rozdily, to nevim, ale asi nezbyva nez
sledovat cvs-all a commity do RELENG_4. Kdo ale nesleduje cvs,
urcite nainstaluje posledni rc a ma to. Zmen uz moc nebyva
a spis se jedna jen o odstranovani konkretnich drobnosti.

> verzi.. je to skoro dopecena verze? a pokud ano proc okolo toho
> delaj takovej povyk. proc mit tri pre-relase ?

Jeste tak pred rokem nebo dvema by hned rc1 bylo primo danou verzi,
ale jelikoz chteji mit v releasech co nejmene chyb, zacali skutecne
release timto stylem oddalovat. Klidne si to predstavte jako 4.3.91,
4.3.92, ... v pomerne rychlem sledu :-)

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science