lokalizace a locales

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Fri Aug 31 09:55:16 CEST 2001

Radim Marek wrote (2001/08/30):
> Vetsinu akci s FreeBSD zvladam, ale porad mam problem s lokalizaci. Postupuji
> podle i18n postupu v handbooku a stava se mi nasledujici :

A ftp://ftp.FreeBSD.cz/pub/FreeBSD-local/i18n/4.x/README.cz.txt?

> cestina funguje dobre pred prihlaseni, a po prihlaseni pouze v sh (uz ne
> v bash, ani v tcsh). Perl hlasi, ze locales cs_CZ.ISO-8859-2 nejsou
> dostupne v systemu.

Je potreba psat cs_CZ.ISO_8859-2 nebo v -currentu cs_CZ.ISO8859-2.
Pozor na tu pomlcku vs. podtrzitko.

> Cim by to mohlo byt? Pouzivam konfiguraci v souborech shellu

Co treba chybejici export LANG?

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science