pocitani prenesenejch dat

azzi at centrum.cz azzi at centrum.cz
Mon Aug 27 13:25:57 CEST 2001

Dekuji za vycerpavajici odpovedi...  neco realizuji a  pokud se vse podari
informuji zde. zvlaste se mi libi ono reseni za pomoci firewallu. je jednoduche
a efektivni. no jeste uvidim. musim vse dobre zvazit.
PM

On 24-Aug-2001 Dan Lukes wrote:

>       Reseni je spousta, krome jiz zminenych mymi predrecniky, muzete mit v
> konfiguraci firewallu "count" rule pro kazdou IP (tolik jich zase
> nemate) a ty pravidelne, treba jednou za minutu "olizovat". To uz kdesi
> takhle chodi - a na pomerne velke siti.
>
>       Dalsi moznost je nechat si delat kopii kazdeho paketu (rule "tee") na
> port na kterem sedi vase aplikace a ta si paket analyzuje a spocita (to
> je mozna zbytecne tezke kladivo pro vasi situaci). Mam ozkouseno na
> velke siti (>400 pocitacu), ze to zvladne i neprilis silna masina.

> [...]

--    E-Mail: azzi at centrum.cz                           --
--    Date: 26-Aug-2001                                 --
--    Time: 18:30:23                                    --
-- but,but.., Einstein has also twentyfour hours a day! --