pocitani prenesenejch dat

Jaroslav Pavlicek info at zbraslav.cz
Fri Aug 24 12:30:55 CEST 2001

Jeste jsem si vzpomnel: mam taky klienty Win98 a kdyz bych je nechal platit
za prenesena data tak se uplatej i kdyz neprenesou nic, jelikoz M$ je
nahodny generator spousty packetu, ktere litaji sem tam bez jakehokoliv
ohledu.
Takze otazka spis bude, pocitat prutok stanice <=> inet a ne pocitat data na
rozhranni.

jp