loginy

Milos Ralbovsky milos.ralbovsky at ups.sk
Wed Aug 22 15:38:19 CEST 2001

Jan Satko píše:

> Ja pocitam s 2000-kou a Citrixom :-)
>
> --
>       Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
>  network & system manager           Tr. A. Hlinku 2
>   Tel: +421 37 7412 616          949 76 Nitra Slovakia

Nevravim, ze W2000 je nanic, ale ak uz Windows, tak urcite NT4 terminal
server edition. Vyskusal som uz vselico, ale zatial je toto
naspolahlivejsia kombinacia (vzhladom na Citrix). Pouzivam (uz asi 5
rokov spojenie na Citrix v roznych konfiguraciach a WS mam na 386-kach)
5 serverov a load balancing, velmi pekne to chodi, dokonca s DOS
aplikaciou su mensie problemy ako pgm napisany v Delphi.
Milos