loginy

Jan Satko satko at quanto.nr.sanet.sk
Wed Aug 22 13:03:32 CEST 2001

> To chces povedat, ze by sa ohlo na skole vyskytnut napr. 999 ludi s
> inicialami js? Aj pri archivacii sa mi to nezda...

Prave som sa ti pozrel na server. Mas tam napr.(urcite aj ine)
mb67 a to mas len 1 fakultu. Ak to maju byt vsetky fakulty t.j. studenti +
zamestnanci, tak cisto teoreticky by sme sa mohli dostat aj na mb200. To
nevravim este o tom, ze vsetci studentio a zamestnanci nemaju konto.
Tak ci tak studium trva 5 rokov a za 5 rokov by sme sa na tu 1000 mohli
dostat pomerne optimisticky.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2