loginy

Jan Satko satko at quanto.nr.sanet.sk
Tue Aug 21 18:04:20 CEST 2001

> Lenze takto mozu vzniknut vselijake neprijemne slova:) Najlepsie je tam dat

Tak skus nejake ? Som zvedavy na to meno ;-)

> Co sa tyka vyssie spomenuteho navrhu, stacia aj inicialy a 3-miestne cislo,

To je dost siroky pojem. To sa dokaze za chvilu zaplnit(ja ratam celu
skolu, nielen fakultu). Plus ked sa to bude archiovovat dozadu, tak to
nevidim ako dobre riesenie.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2