loginy

Milos Ralbovsky milos.ralbovsky at ups.sk
Tue Aug 21 15:02:01 CEST 2001

Ja pouzivam kombinaciu mena a priezviska tak, aby aj z loginu bolo hodne blizke
identifikovanie majitela konta. Napr. 2÷5 znakov z mena a zbytok z priezviska.
Nemame sice nejako velku siet, len okolo 300 uzivatelov, ale z hladiska
administracie sa mi to svedcilo. Tento login byva zvycajne aj ako login do
siete. Kedze pouzivame vo firme aj komunikaciu cez Citrix - WinNT, tieto iste
loginy mam aj na tieto servery. Toto ale uz predpoklada skutocne mat aj
databanku loginov s passwordami.
Milos