loginy

Ladislav Kostal ladislav.kostal at fem.uniag.sk
Fri Aug 17 13:22:27 CEST 2001

Zdravim,

Poprosil by som zucastnenych o radu: ake loginy davate uzivatelom? Hlavne
ked ich ma byt niekolko tisic... My sme najprv zacinali s priezviskami,
potom kombinaciou inicialok a cisiel, ale vzdy sa ukazali nevyhody. Napr. by
bolo treba drzat urcitu kombinaciu (teda login) v systeme aj po odchode
studenta zo skoly, aby sa nepridelila novemu uzivatelovi, ktoremu mu by tym
padom chodila cudzia posta. Teraz rozmyslame nad generovanim nejakeho
jednoznacneho loginu napr. z rodneho cisla (pravdaze tak, aby sa nedalo
spatne zistit). Mate nejake napady (algoritmy) ako na to?

Vdaka

Ladislav Kostal