seminar (fwd)

azzi at centrum.cz azzi at centrum.cz
Wed Aug 15 13:04:27 CEST 2001

Muzete mi zdelit o jak velkych prostorech se asi mluvi (co do poctu lidi).

Pripadne lokalitu Praha? okoli prahy.  atp.. [? Km]

S cestovanim bude problem, nemuzete po nekom chtit cestovat pres celou
republiku
1x za mesic ci dva, to je jiste narocne. [ovsem nemam vlastni zkusenosti..]

Nestalo by za to uvazovat o zprovozneni 1x za mesic neceho jako
moderovane videokonference. zvuk jde kvalitne prenaset i po dial-up. a obraz
by se mohl distribuovat necim jako vnc-tight, nebo tak nejak, pokud by byl k
dispozici i chat stalo by to za to. Dokazu si predstavit takove prednasky i
podavani protiargumentu a reakce zucastnenych.

Samozrejmne toto nenahradi zive setkani, nicmene realizace takoveto
konference
je mnohem jednodussi, levnejsi a umoznuje resit i probirat velkou radu
problemu.

Mnozstvi ucastniku by se tak jiste zvisilo a samozrejmne i pocet prispevku.

PS: pokud jse o mne neomezoval bych se jen na FreeBSD.

Petr Michalec

--    E-Mail: azzi at centrum.cz                           --
--    Date: 15-Aug-2001                                 --
--    Time: 12:40:07                                    --
-- but,but.., Einstein has also twentyfour hours a day! --