mikrovlnka

Peter Strazovec bubak at frki.fri.utc.sk
Mon Aug 13 09:17:58 CEST 2001

Ahoj
Mam mikrovlnku, ktora sa mi tvari ako ethernet, proste zapojim ju do
sietovky, nastavim ip, provderove gw a idem. To na linuxe. Na fbsd, na
ktorom mozme v pohode pracovat s vnutornou sietou sa mi ani za nic
nepodari pripojit sa (pingovat( providerovu gw, hoc ju nastavim ako
defaultrouter, nastavim sietovku, atd. Ma fbsd s niecim takym ako
mikrovlnka zapojena rovno do sietovky nejake problemy?
 postup: najjednoduchsie: nastavim ip, netmask a gw na provdera, kabel je
zapojeny *v spravne j sietovke( a aj tak sa mi neda na providera pingovat
;-(
ci m to moze byt.
dik
pete