diakritika a XFree86 4.1.0

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Aug 8 12:01:16 CEST 2001

Ladislav Kostal wrote (2001/08/08):
> podarilo rozbehat diakritiku v XFree86 4.1.0. Problem bol v tom, ze v
> subore /usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.alias maju byt dva zaznamy
> sk_SK.ISO_8859-2 (jeden s a druhy bez dvojbodky).

Ano, tak na tohle jsem zapomnel. V XFree86 3.x byly zaznamy jen jednou,
od 4.x jsou vsechny zaznamy dvakrat - jednou bez dvojtecky a jednou
s dvojteckou. Duvod neznam a nechapu to.

> Pre cs_CZ.ISO8859-2 je to v poriadku.

Vsak to taky dalo docela dost prace to tam protlacit :-)
Na XFree86 strankach je (nebo tehdy byl) odkaz primo uvadejici
"Submit patch", na coz reagovali docela slusne rychle. Kdyz jsem
se to snazil resit pres jejich klasicke PR (to jeste to Submit
patch nebylo), tak jsem niceho nedosahl. Muzete to taky zkusit.

> Pricom definicie klavesnic "sk" a "sk_qwerty" vznikli upravou ceskych,
> ktore vytvoril pan Cejka. Tie povodne su nejake totiz nejake cudne...

Nechcete je zverejnit? Staci do /incoming a ja bych je pak presunul.

Kdyztak bych do README.txt pripsal i zbyle informace, o cem jste
tu napsal, at to je vsechno po kupe a nemusi se to stale hledat.
Lze to tak udelat?

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science