konfigurace sitovek

David Pasek pasek at idc.cz
Tue Aug 7 23:51:40 CEST 2001

Aby na ISA sitovce bylo dobre nastavene IRQ a IO PORT se vetsinou
pouziva software primo od vyrobce, ktery to zapise do EPROMky na
sitovce. Ten soft je skoro vzdy dosovskej. Takze je potreba DOS
bootovacka a disketa s driverama k sitovce.
Jeste starsi kousky maji na sobe jumpery.
Jestlize je to dobre nastavene na sitovkach, tak se to IRQ a PORT
nastavuje primo v konfiguraku kernelu u daneho interfacu a pak kompilace
jadra.

Stejne bych ale doporucoval hodit tam vsechny sitovky PCI a ty pouzivaj
plug & play a je po starostech ( vetsinou :-) ).

--
David Pasek
Email: pasek at idc.cz WWW: http://www.idc.cz ICQ: 76039994