diakritika a XFree86 4.1.0

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Tue Aug 7 11:06:56 CEST 2001

Ladislav Kostal wrote (2001/08/07):
> Aj to som skusal, ale nazvy z /usr/share/locale a
> /usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.aliases sa lisia. Ako mam teda spravne
> nastavit LANG a LC?

Je nutne byt konkretnejsi. Nevim, co si predstavit pod tim, ze se lisi.

V prvni rade musi LANG/LC_ALL/LC_CTYPE/LC_ja_nevim_co_jeste odkazovat
na platnou lokalizaci v /usr/share/locale. Jakou verzi FreeBSD mate?
Na co ty promenne nastavujete? Jsou exportovane a vidi je X server?
Snadny test: V terminalu se spusti vi, napise se nejaky narodni znak
a pomoci vlnovky staci zkusit, zda jej editor dokaze prevadet na velke
a male pismeno.

Az ve druhe rade se musi doladit locale.aliases a pokud tam patricny
zaznam chybi, aby X pochopily, ze se jedna o takovou a takovou
lokalizaci, neni problem ho dodatecne doplnit.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science