IPF a traffic shaping

Jiri Rosenmayer jiri.rosenmayer at skynet.cz
Thu Jul 26 15:59:52 CEST 2001

On Thu, Jul 26, 2001 at 02:27:58PM +0200, Michal Kutnohorsky wrote:
> nevim, jak je to s ipf /koukal sem do man a tam o traffic shaping sem nic
> nevidel, coz neznamena, ze to tam neni :-)/
>
> ale kazdopadne ipfw ji umi. Poikud to ipf opravdu neumi, tak prejit na
> ipfw a nebo na nejaky "traffic shaping" program

neni Nutne "prejit" na ipfw, ipfw i ipf se daji pouzivat soubezne.

ipf opravdu trafic shape neumi.

			JR

> michal
>
> -- Michal Kutnohorsky
> -- michal at freebsd.cz
> -- icq 24864416
> -- http://www.freebsd.cz/~michal/

Jiri Rosenmayer                  e-mail: Jiri.Rosenmayer at Skynet.cz
SkyNet a. s.                                     http://www.pgp.cz

PGP fingerprint: 1907 1F79 CC70 74EE FC55 F649 5651 33A4 50D4 ABB9