HW pro server

Erich Vinclav vinclav.erich at ives.vs.sk
Tue Jul 24 08:06:24 CEST 2001

Dňa Po 23. Júl 2001 15:38 ste napísali:
> Já mohu jenom doporučit servery Intel. Více na
> http://www.intel.com/design/servers/
>
> Vyberete si od jednoprocesorových až po 8-procesorové s Xeon procesory s
> normálními i hot-swap disky.
> Za velkou výhodu těchto serverů považuji možnost vlastní konfigurace
> serveru.
> Od Intelu koupíte skříň (případně i s hot-swap polem) s motherboardem,
> vyberete si procesor jaký chcete, paměť jakou chcete, síťové karty
> (motherboard má vždy fast ethernet port), disky a páskové mechaniky a
> uděláte si značkový server podle vlastního přání.

S tymto sa neda nic ine len suhlasit. Kvalitny hardver za rozumnu cenu.
Clovek samozrejme musi priplatit, napr. len kryt s (hotswap) zdrojom (ale
rack mount) stoji cez 30000Sk. Ale investicia sa oplati. Funkcnost - ziaden
problem (az na NT :)). Nedavno som taky kupoval - 2xPentium III 866, 256 MB
RAM, HDD SCSI 17 GB/160Mb x 2. Cena cca 150000 Sk. FreeBSD slapal na prvy
krat, samozrejme bolo treba prekompilovat s podporou SMP, Linux uplna pohoda,
len NT sa nemohol spamatat z toho vykonu :))

--
Erich Vinclav
systemovy administrator, IVeS Kosice
vinclav.erich at ives.vs.sk