Interne PCI modemy

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Mon Jul 23 12:02:17 CEST 2001

Zdravim!

Dostal som sa k modemu Microcom InPorte Voice, interny, do PCI slotu a
absolutne netusim, co mam robit, aby som ho rozbehal.

Kernel ho rozpozna, ma prideleny irq 12, vo windowse si obsadi COM2 (ktory
mam v BIOSe disabled). Este by som mohol pripomenut, ze kernel je
skompilovany s podporou sio0 az sio3 (tak, ako je v GENERIC).

V podstate by som na nom chcel rozbehnut iba faxovanie. Pozeral som v
portoch, je tam nejaky faxovaci softwarik, hylafax. Pokial ma dakto
skusenosti s inym, ze sa mu zda lepsi, vopred dakujem za radu.

S pozdravom Stefan Kremen.

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...