xfree86 4.1 a prepinani klavesnice

adam adam at voyager.op.i.cz
Thu Jul 19 18:12:14 CEST 2001

On Thu, Jul 19, 2001 at 12:41:25PM +0200, Roman Pavlik wrote:
> Dobry den,
>
> pri konfiguraci XF86 verze 4.1.0 na FreeBSD 4.3 jsem narazil na nasledujici
> problem pri prepinani klavesnice ceska/anglicka.
>
> Na FreeBSD 4.3 jsem nainstaloval binarni distribuci XFree86 4.1.0 kompilovanou
> na FBSD 4.2, kterou lze nalezt na ftp://ftp.xfree86.org.
>
> Po definici ceske klavesnice v konfiguraci XF86 bych ocekaval, ze uzivatel
> bude mit k dispozici prepinani mezi ceskou a anglickou klavesnici.
>
> V konfiguraku /etc/X11/XF86Config mam tedy nasledujici definice:
>
> Section "InputDevice"
>         Identifier  "Keyboard0"
> [...]
Ja mam konfiguraci trochu jinou:

Section "InputDevice"

    Identifier "Keyboard1"
    Driver      "Keyboard"
    Option "AutoRepeat"  "250 30"
    Option "XkbModel"   "pc102"
    Option "XkbCompat" "group_led"
    Option "XkbRules" "xfree86"
    Option "XkbLayout" "czsk(us_cz_qwertz)"

A funguje mi to naprosto bez problemu , zadne dalsi upravy jsem nemusel nikde delat.

Prepinani provadim dvema shifty ale to muze lehce zmenit parametr, ktery uz ve sve konfiguraci mas - Option "XkbOptions" "grp:ctrl_shift_toggle"

					Adam