xfree86

adam adam at voyager.op.i.cz
Thu Jul 19 18:08:20 CEST 2001

On Wed, Jul 18, 2001 at 02:15:03PM +0200, Ladislav Kostal wrote:

> Zdravim,
>
> Chcel by som vas poprosit o radu, ktoru verziu XFree86 pouzit pre
> aplikacny server, najma z hladiska podpory pisania a zobrazovania
> narodnych znakov - 3.3.6 alebo 4.1.0? Kde je tento proces vzhladom na
> konfiguraciu a pouzivanie menej problemovy?
> A ako je to z hladiska vyuzivania systemovych zdrojov - je 4.1.0 znacne
> narocnejsia alebo ten rozdiel nie je az taky velky?

Podpora nardonich znaku je dle mne lepe implementovana ve verzi 4.x, konfigurace je take pomerne snazsi. Alespon kdyz jsem presel z XF 3.3.6 na 4.1 mel jsem s nastavovanim cestiny mene problemu.

Co se tyce naroku na zdroje jsou na tom obe verce vice mene stejne (mozna ze 4.x jesou na tom o trochu lepe)

				Adam