SQUID otazka

Jan Satko satko at quanto.nr.sanet.sk
Mon Jul 16 15:31:14 CEST 2001

> Prave to sa zda, ze 10... neberie ako domenu a na ich DNS zial pristup
> nemam... takze otazka suvisiaca. Da sa to nastavit nejak na IP?

No jedno strasne krkolomne riesenie by tu mozno bolo :-)
Spravis si u seba nejaku vymyslenu domenu u ktorej spravis reverz pre tie
10-kove ip-cka. A myslim ze squid pri kontrole domen a podobnych veci
pouziva aj reverz-lookup. Cize ak niekto pojde na ip-cko 10.* squid si to
zresolvuje podla reverzu na domenu a zisti, ze pre tu domenu ma nastaveny
cache_peer_domain, takze by to malo ist.

Inak to asi so squidom IMHO nespravis.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2