ipfw & ftp, icq atp.

Jan Satko satko at quanto.nr.sanet.sk
Mon Jul 16 14:06:47 CEST 2001

> a> 2. Nainstalujes si socks proxy. ICQ umi se socks spolupracovat,
> a> takze ti pojede icq uplne v pohode. Tato varianta ti pojede jak s
> a> ipfw tak s ipf.
>
> teoreticky dobre riesenie. Problem je, ze ICQ/IRC toto neprezuje... direkt
> konekt nefunguje (aspon mne...)

Je to dobre riesenie aj v praxi :-)
Napr. cez socks sa mi vali cela univerzita(kto chce), lenze direct pristup
im nedavam, nakolko by som musel povolit cely svet a to uz studaci mozu
robit bordel. Ale direct v ramci siete to ide ok.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2