logy

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jul 15 18:43:46 CEST 2001

Josef Hrabec wrote:

> No, ona se ta hlaseni zapisuji do maillog, ale navic jeste i na monitor....

	Zrejme splnuji podminku u vice radku v /etc/syslog.conf, takze se s
prislusnymi zpravami provadi vice veci (v tomto pripade zapis na
konsoli, zapis do souboru a mozna i posilani "root"ovi).

	V kazdem pripade, toto vsechno se provadi prepisovanim syslog.conf

	Jinak se ale vas problem vetsinou resi uplne jinak - hlasky totiz nekdy
mohou byt i uzitecne.

	Prvni vty, ktere je spolecne s konsoli se proste nepouziva (mate tam
jeste kolik chcete jinych) a zustava tak vyhrazeno prave a pouze pro
tyto hlasky.

	No a - nikdy se nelogujeme na "root"a primo, ale nejprve na
"normalniho" uzivatele a z nej se teprve dela "su" - tim nam na vty
neprichazeji ani hlaseni smerovane primo na roota (system nas uskok
neprohledne).

	Takze ja jsem nikdy syslog.conf kvuli tomuhle needitoval a soucasne
plati, ze se mi nikdy nezadouci hlasky nepletou do prace.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz