100baseTX

Josef Hrabec j.hrabec at jtp.cz
Fri Jul 13 16:40:37 CEST 2001

Bohuzel nic se nezmenilo, download ze serveru jede rychle download od nekud
jinud na server je take rychly akorat upload na server je pomaly a hormadi
se kolize. A kdyz ze serveru neco download-nu, tak to vypise chybove
hlaseni:
xl0: transmission error 99
xl0: tx underrun, increasing tx start threshold to 240 bytes
/kernel: xl0: tx underrun, increasing tx start threshold to 240 bytes
ale prenos jede rychle ...
dekuji za jakoukoli radu
Pepa.