Free-Open-Net?

Peter Vongrej peter.vongrej at health.gov.sk
Mon Jul 9 11:20:12 CEST 2001

virtualne obrazovky vo win robi litestep
dokonca ked som si spravil screenshot, mnoho ludi sa pytalo, co to mam za
window manager
momentalne ho sice nepouzivam, ale skus si ho stiahnut na www.litestep.com
configuracia sama o sebe je dost  narocna, preto doporucujem si stiahnut
theme k nemu

Peter Vongrej
When Linux can no longer satisfy your needs .... FreeBSD