Free-Open-Net?

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Mon Jul 9 11:06:16 CEST 2001

Nejake cteni na dane tema je na

http://people.freebsd.org/~jasone/refs/freebsd_kse/freebsd_kse.html

Uz nevim kde (asi na mailing listu pro Javu na FreeBSD protoze ti to
potrebuji pro implementaci Hotspot VM) jsem cetl, ze se do budoucna pocita
s implementaci Kernel Scheduled Entities (viz ten clanek) a ty zmeny v
-current jsou pro to prvnim krokem.

Mira

Cejka Rudolf <cejkar at dcse.fee.vutbr.cz>@freebsd.cz on 07/09/2001 09:38:57
AM