chybi libttf.so.4 objekt --> neni mozno pustti apache

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jul 3 18:01:11 CEST 2001

michal.kutnohorsky at asp1000.com wrote:

> # /usr/local/sbin/apachectl start
> Syntax error on line 240 of /usr/local/etc/apache/httpd.conf:
> Cannot load /usr/local/libexec/apache/libphp4.so into server: Shared object
> "libttf.so.4" not found
> /usr/local/sbin/apachectl start: httpd could not be started
>
> nevite nekdo, jestli se da nejakym zpousobem zjistit v kterym baliku se
> vyskytuje libttf.so.4 nebo jak ho sehnat?

	Je soucasti package freetype-1.3.1_1, ktere je dependency k mod_php4
(starsimu, u novejsiho se jiz pouziva freetype2-2.0.3, ktere obsahuje
libfreetype.so.6).

	Resenim je bud
instalace freetype-1.3.1_1 (takze pozadovana knihovna pribude)

nebo

instalace noveho mod_php4 (takze pozadovana knihovna prestane byt
pozadovana)

> prednim nez sem ze 4.3 release udelal 4.3 stable, tak mi to fungovalo, ale
> mezi tim sem provadel plno jinejch veci, takze je mozny, ze to ti upgradem
> zpusobeny vubec neni

	Myslim, ze update za to nemuze.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz