SCSI + IDE

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jul 2 16:48:37 CEST 2001

Libor Kral wrote:

> Problem neni ve FreeBSD, ale BIOS nemuze najit bootovaci disk
>
> BIOS hlasi:
> Insert bootable media in the appropriate drive

	Pak problem neni ve FreeBSD, ale v BIOSu a nepomohou tedy manualove
stranky FreeBSD (a mozna ani tato konference).

	Kde tedy konkretne muze problem byt:

a)	v BIOSu daneho SCSI radice, ktery musi umet bootovani podporovat (coz
nektere nejlacinejsi umet nemusi) a kdyz to umi, nesmi to mit v
konfiguraci zakazano

b)      v BIOSU dane desky, ktera ma v nastavenich z ceho vseho se
smi/muze a v jakem poradi bootovat

		Problem muze byt jeste nekde uplne jinde, ale jeden z techto dvou nebo
oba, to je nejpravdepodobnejsi.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz