BSD na 4MB ram

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Fri Jun 22 14:17:42 CEST 2001

vdaka za odpovede.

v podstate sa jedna o notebook, kde je 120MB disk, na ktorom xem v prvom
rade pisat texty. na spojenie zo svetom sa potom da vyuzit seriovy alebo
paralelny port, popripade to ma vstavane PCMCIA (zatial ale este nemam
PCMCIA sietovu kartu).
tagze nepotrebujem rootovat siete ani nic podobne. staci, ak tam bude
slapat daky Shell a Vi-cko 8)

vdaka

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...