ipfw bounce

Tomas TPS Ulej tps at tps.sk
Mon Jun 18 13:18:41 CEST 2001

Ma tu niekto skusenosti s buncovanim tcp konektov za pomoci IPFW?
(nepotrebujem transparentne). Momentalne na to pouzivam
/usr/ports/net/bounce a celkom rad by som zacal pouzivat na tuto vec
ipfw (ak je to mozne a mari sa mi, ze ano)... v kerneli mam:

options         IPFIREWALL              #firewall
options         IPFIREWALL_VERBOSE      #print information about dropped packets
options         IPFIREWALL_FORWARD      #enable transparent proxy support
options         IPFIREWALL_VERBOSE_LIMIT=100    #limit verbosity
options         IPFIREWALL_DEFAULT_TO_ACCEPT    #allow everything by default

viete ma nasmerovat na to aky ipfw statement pouzit aby som vedel
bouncovat?

--
TPS