FreeBSD jako desktop

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Tue Jun 12 13:50:00 CEST 2001

v neckejpe boli fonty maximalne male... ked som menil velkosti, stale boli
malinkate. xel som teda rozbehat TrueType fonty, co sa mi sice podarilo,
ale stale to nebolo ono. uz som s tym vyse roka nerobil, takze na detaily
si uz teraz nespomeniem. dalej som xel rozbehat diakritiku, co sa mi
viac-menej podarilo, tagze GIMP mi krasne spracovaval fonty s diakritikow,
dokonca na konzole aj v XTerme mi bezala diakritika ... xvilku mi to sice
trvalo, ale nakoniec to dopadlo dobre.

snad som vas moc nezmiatol 8)

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...