WWW na www.cz.FreeBSD.org

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Tue Jun 12 10:53:34 CEST 2001

no zdravim.

neviem, ci tento majl vam vobec pomoze, ale len vam xem povedat, ze oxotny
by som bol, lenze cas nemam, pretoze mam skuskove obdobie (btw, nexcem sa
xvlait, ze som neska vyletel 8) a teda casu bude az cez prazdniny... to
mozno zase iny ludia budu mat dovolenky, atd ...

huh, no neviem, ci by som sa vam hodil pri preklade do cestiny, ci by to
njekto este musel po mne prekladat zo slovenciny (nevime sice gramatiku,
ale cesky by som este zvladal pisat 8)

s pozdravom Piftik

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...