<<LOST+FOUND>> ntfs - zapis

Martin Lizner lizner at komix.cz
Mon Jun 11 10:39:12 CEST 2001

dobry den,

se zajmem sleduji thread na muj puvodni dotaz - ktery tedy pro jistotu
znovu zopakuji :

co muze byt pricinou hlasky - 'inappropriate ioctl for device' (25) pokud
se pokousim cokoliv mazat na ntfs z freebsd a 'nelze vytvorit cilovy
soubor, no such a file or directory' pokud na ntfs zkousim zapsat. z
diskuse jsem nabyl dojmu ze zapis je mozny, me se to vsak nepodarilo.

a zaroven bych se rad optal zda se zde nekomu zadarilo vytvorit ipsec
tunel mezi freebsd a linuxem s automatickou vymenou klicu - mezi daemony
racoon a pluto, pripadne jak resit problem velikosti SPI na ktere
mi dohadovani SA skonci. dekuji,

martin lizner