<<LOST+FOUND>> ntfs - zapis

Keklak Peter 01 pkeklak at vozp.cz
Sat Jun 9 13:14:49 CEST 2001

No, uz se tady o tom diskutovalo cca pred tydnem, ale me by zajimala
jina vec:
jak to, ze v UNIXech jako je aix, solaris, reliant ...atd...existuje
tzv. lost+found ( 5% pro roota, nebo tak nejak ), ale ve freebsd to jaxi
nemohu najit. Je to tam vubec, nebo jsem se jen spatne dival ? Ne ze
bych to na neco potreboval, ale docela me to zajima:-)

PK

ahoj

nepokousel se zde nekdo nekdy zapsat z freebsd na ntfs oddil ? nebo jsem
spatne pochopil man mount_ntfs z ktereho jsem nabyl dojmu ze omezene
zapsat lze ? no kdyztak prolezu zdrojaky - diky :)))

martin