kde mam co zmenit, abych se mohl pres ssh clienta prihlasit na freebsd masinu s rootovskymi pravy?

Keklak Peter 01 pkeklak at vozp.cz
Fri Jun 8 17:30:09 CEST 2001

To je pravda, telnet mi nebezi a hesla se prenaseji sifrovane.
Ale nemohl by byt problem prave v tom, ze jsem si jako uzivateli
predelal uid a gid na nulu? To ale jen z toho duvodu, ze jsem liny se
prehlasovat na su - root a proto pracuji na masine jako root stale. Muzu
si nechutne zborit system, takze v tom vidim hlavni problem, ale ne v
tom, ze by toho nekdo zneuzil. Server zamceny pod sedmimi zamky stejne
namam, takze ke konzole se mi muze dostat kdokoli a je to v haji...:-((

PK, Praha

kdyz uz sme u toho ssh, scp, tak v cem je konkretni bezpecnostni problem
pri povoleni prihalseni roota pres ssh? vzdyt uz samotne prihlaseni se
deje po kryptovanem kanale

michal