kosmetika

Keklak Peter 01 pkeklak at vozp.cz
Wed May 30 07:14:11 CEST 2001

Krasny den preji...

Taky by me zajimalo, kde se definuje popis OS, aby se zobrazilo misto

Ale trochu odbocim od tematu, pred casem jsem se tady ptal, jaky boot
manager mam pouzit, abych nabootoval FreeBSD z partition umistene nad
1023 cylindrem a po instalaci verze FreeBSD 4.3 jsem to nemusel nijak
moc resit, protoze jeho bootmanager to umi. Mam na notebooku 20 GB disk,
16 GB obsazeno filesystemem NTFS, zbytek je freebsd a nabootuje uplne v
pohode. Takze jestli toto reseni jeste nikdo nevyzkousel, muze
instalovat a system mu zarucene pojede...

Peter Keklak, Praha