FYI

mkes at ra.rockwell.com mkes at ra.rockwell.com
Tue May 29 11:33:46 CEST 2001

Tohle by vas mozna mohlo zajimat.

Dnes jsem u vychodu z Metra narazil na pani. ktera se zajimala o to jestli
pouzivam Internet a posleze mi vnutila jakysi formular, ktery si mam v
klidu precist.
Na tom papire je clovek nabadan, aby se zapojil do nejakeho programu na
sledovani vyuzivani Internetu (neco jako ty televizni peoplemetry). Spociva
to v tom, ze si od firmy Millward Brown stahne a nainstaluje program
Netmeter na kazdy pocitac, ktery pouziva pro pristup do Internetu a ten
program pak posila na jakysi statisticky server te firmy udaje o tom kam se
z toho pocitace pristupovalo do Internetu.
V tom formulari se take pravi: "Podrobnosti o vsech pozadavcich a funkcich
toho software Vam sdelime nasledne."

Na formulari bylo take telefonni cislo tak jsem se jen tak cvicne zeptal,
jestli od toho programu jsou dostupne zdrojaky a ochotne mi sdelili, ze ne.
Kazdemu uzivateli, ktery s nimi zacne spolupracovat slibuji nejakou odmenu
+ slosovani o "zajimavy darek".

Mira

P.S. Tak jsem sve uzivatele uz poucil ze na nasich pocitacich se o zadny
darek soutezit nebude.