Duplikace mejlu

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Sun May 13 21:00:54 CEST 2001

[?] TuLeN [?] wrote (2001/05/12):
> Mam solidni jeden problemek a to ten ze se mi z tehle konference chodi dva
> stejne mejly...
>
> A dost me to sere... Nevite cim to muze byt (vynechte to ze sem prihlasen
> dvakrat) ;-)

Grrr. Az na vas dopis priste nikdo neodpovi, tak se prosim nedivte.

Pokud chcete neco resit, tak vynechte sve pocity a soustredte se
na blizsi popis problemu. Otaznik na vasi klavesnici doufam nechybi.

Nejdriv zruste vsechny procmaily a forwardy. Pokud zdvojeni nezmizi,
podivejte se na hlavicky dopisu a pripadne rozdily. Pokud mate vice
odlisnych adres presmerovanych na jednu, informujte o nich.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science