Lokalizacia este raz

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Fri May 11 23:04:52 CEST 2001

Guzma Vladimir wrote (2001/05/11):
> No, v /usr/share/syscons/keymaps je nejake sk.iso2.kbd ...
> CVSUP spred 10 minut... je to este z 1999 roku....

Ano, ale jeste mi nikdo nerekl a uz jsem se zde na to ptal, zda mapa
pouzitelna je nebo neni. Autor udelal i (a nejen) cz.iso2.kbd a vubec
nic u nas pouzivaneho mi to nepripominalo. Pochopil jsem to jako
pomucku pro cizince, ale nic pro nasince.

# Created by G. Adam Stanislav <adam@@whizkidtech.net>
#
# This map is derived from my Central European map
# (ce.iso2.kbd). The description of the CE map is next.
# ...

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science