Lokalizacia este raz

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Fri May 11 22:48:03 CEST 2001

Vladimir Guzma wrote (2001/05/10):
> Dneska som sa pozeral na ftp.cz.freebsd.cz, subory pre slovensku
> lokalizaciu pre CURRENT tam su ...

Jsou nevyzkousene a chybi klavesnice. Navic v posledni dobe se
delaly do lokalizacnich souboru nejake zmeny a bude velmi vhodne
aktualizovat i sk_SK. Kvuli klavesnici mam v planu omrknout T602
a upravil bych cesky psaci stroj.

> Akurat Makefile je vacsinou nutne upravit... Takze?
> Dostane sa to aj do "real" current?
> Len ma to zaujima...

Uz jsem se domlouval s Andreyem. Razeni udelam jako symlink
na cs_CZ a zbytek dolepim. V 5.x sk_SK bude at se deje co
se deje. Pro 4.x moc nadeji nevidim, protoze on -stable
neprovozuje a tudiz pokus o zarazeni do 4.x by vyzadoval
nekoho a neco a vubec a tri tecky.

Cas commitu nedokazu odhadnout. V kvetnu nestiham. Tak
cerven, cervenec, srpen...

http://www.home.sk/www/man/ a autor v tomto smeru nepomohou.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science