Je mozne prekopirovat system?

Petr Holub hopet at chemi.muni.cz
Wed May 9 19:07:34 CEST 2001

Ahoj,

ja bych si taky prihodil sveho favorita: tar. Napr.
tar -cvT seznam -f - | ( cd /new_mounted_disk; tar xvpf - )
(doufam, ze jsem to nepoplet :-) ). Takhle jsem stehoval
nejen FreeBSD, ale i Linux. Parametr T si bere soubor
seznam, v nemz je napsane, ktere adresare se maji
stehovat; je to kvuli tomu, ze neni moc dobry napad
stehovat napr. /proc... (/dev se ale normalne zkopirovat
da) - a lze to pripadne delat i po siti:
tar -cvT seznam -f - | rsh stroj "(cd /new_mounted_disk; tar xvpf -)"
- tedy pokud mate rhosty nebo nejake zabezpecene rsh
(kerberos) nebo i ssh by slo (ale asi zbytecne pomalu).

Petr

                            Petr Holub
                        Masaryk University
Dept. Physical Chemistry              Supercomputing Centre Brno
Faculty of Science                   Institute of Compt. Science
Kotlarska 2, 61137 Brno, CZ        Botanicka 68a, 60200 Brno, CZ
phone: +420-5-41129312                    phone: +420-5-41512278
e-mail: hopet at chemi.muni.cz            e-mail: hopet at ics.muni.cz