Jaky terminal mam pouzit pro pripojeni k FreeBSD z jineho stroje pres ssh ( telnet ) ?

Petr Holub hopet at chemi.muni.cz
Fri May 4 09:25:58 CEST 2001

Jaky terminal mam pouzit pro pripojeni k FreeBSD z jineho stroje pres ssh
 telnet ) ?Ja myslim, ze by melo fungovat jak VT100, tak i VT52 a VT220. V
pripade,
ze ani jedno, tak jeste ANSI.

Petr

                            Petr Holub
                        Masaryk University
Dept. Physical Chemistry              Supercomputing Centre Brno
Faculty of Science                   Institute of Compt. Science
Kotlarska 2, 61137 Brno, CZ        Botanicka 68a, 60200 Brno, CZ
phone: +420-5-41129312                    phone: +420-5-41512278
e-mail: hopet at chemi.muni.cz            e-mail: hopet at ics.muni.cz