mcedit, nebo podobny editor. doporucte mi neco prijemnejsiho, nez vi

Martin Horcicka horcicka at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Thu May 3 18:11:59 CEST 2001

Ahoj,

> linuxovy mc? Nebo nevite o nejakem jinem editoru, nez je vi ( ale tim
> nechci rict, ze nesnasim vi, to ne ! )

FreeBSD standardne obsahuje "Easy Editor" ee, ktery je ovsem podle meho
nazoru zcela nepouzitelny (priznavam se ale, ze moc podrobne jsem ho
nezkoumal). Ja pouzivam joe - sice se nehodi pro otevirani 100MB souboru
(jak mi kdysi nekdo namital) a mozna ma nejake chybky, ale je
<reklama>prijemny, jednoduchy, sikovny a rychly</reklama>.

Nevim jestli to hovori pro nebo proti, ale jedina verze joea, kterou jsem
kdy videl je 2.8 datovana do roku 1995, ktera je ovsem v portech FreeBSD
nekolikanasobne upravovana (aspon nekdo to vyviji). :)

Martin

PS: Pri pouzivani doporucuji nakonfigurovat - napriklad volby -asis a
-nobackups v .joerc mam velmi rad.